Systemy samoobsługowe
Wśród nowoczesne kanałów sprzedaży coraz częściej bardzo ważną rolę odgrywają te tworzone i oddawane do samodzielnej obsługi przez klienta. Są wśród nich kioski informacyjne wyposażone w urządzenia drukując i skanujące oraz wszelkiego rodzaju ekrany dotykowe umożliwiające swobodny kontakt klienta z systemem wsparcia sprzedaży.

Bardzo ważne kanały sprzedaży to te, które pozwalają klientom na samodzielne korzystanie wyraźnie oszczędzające ich czas


Przyciąganie klienta do sklepów tradycyjnych

  • integracja i prezentacja oferty w sklepach naziemnych i internetowych
  • wsparcie dla innowacyjnych metod realizacji zamówień
  • optymalizacji przestrzeni sklepu pod kątem ofert online
  • prezentacja oferty w lokalizacjach poza powierzchnią sklepu
  • spersonalizowana obsługa klienta poprawiająca jego satysfakcję z zakupów w dowolnym kanale sprzedaży - czy w sklepie naziemnym czy w internetowym