Kanały partnerskie (B2B)
Złożoność transakcji oraz głęboka specjalizacja występująca pomiędzy partnerami biznesowymi powoduje, że tradycyjne platformy e-commerce po prostu nie obsługują tego poziomu złożoności.
Projektując rozwiązania klasy B2B dla naszych klientów realizujemy cele biznesowe stojące przed tego typu rozwiązaniami:
  • skrócenie cyklu sprzedaży i zwiększenie przychodów
  • zmniejszenie kosztów obsługi i wsparcia
  • wzmocnienie lojalności partnerów biznesowych 

Kanały partnerskie B2B - dajemy Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby rozwijać swoją działalność i pokonać konkurencję.

 

Usprawnienie procesów biznesowych

  • obsługa cyklu zamówienia oraz przyspieszenie dostaw do klienta oraz realizacji płatności
  • poprawa procesu rozliczeń poprzez wykorzystanie systemów płatności online, mobilnych kanałów płatności oraz kart płatniczych
  • logistyka produktów i usług, uwzględniająca złożone procesy biznesowe takie jak dostawy rozłożone w czasie, dostawy agregowane z różnych magazynów

Zarządzanie złożonymi relacjami z klientami

  • zarządzanie realizacją umów handlowych, terminów i warunków
  • indywidualne dostosowane katalogi produktów oraz cenników
  • obsługa różnych ról użytkowników i złożonych procesów zatwierdzania

Wzmocnienie roli oraz możliwości systemu ERP

  • integracja z systemami klasy ERP poprawia przetwarzanie w czasie rzeczywistym danych, zapewniając bogaty zestaw informacji o produktach, takich jak wyliczenie ceny klienta, progi rabatowe, limity kredytowe, stany magazynowe itd.

Samoobsługa klienta

  • dostęp do szerokiego zestawu precyzyjnych informacji biznesowych oszczędza czas partnerów w realizacji bieżących zadań operacyjnych
  • dostęp do informacji i materiałów wspierających sprzedaż - foldery produktowe, katalogi, podręczniki szkoleniowe, filmy instruktażowe, przewodniki i wiele innych materiałów, których zadaniem jest zmaksymalizować wykorzystanie produktów i usług oraz obniżenia kosztów wsparcia

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji najnowszego wdrożenie rozwiązań OPTiCOMMERCE w firmie Europapier-Impap Sp. z o.o., która odbyła się podczas Retail Technology Days 2013.

 

Pliki do pobrania